مشتریان محترمی که دارای فیش کسر از حقوق می باشند، با ارایه آن می توانند نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نظر اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز دیگر
۱٫ کپی کارت ملی
۲٫ کپی شناسنامه

مراحل خرید اقساطی:
۱٫ ثبت نام در سایت
۲٫ انتخاب کالا و سفارش

ابتدا مشتریان محترم برای خرید قسطی با آپلود مدارک مورد نظر و ثبت اطلاعات به صورت دقیق بایستی اقدام نمایند. سپس این موارد توسط کارشناسان مربوطه بررسی شده و در صورت صحت و تایید اطلاعات، مراحل فروش آغاز و بعد از چند روز کاری محصولات مورد نظر ارسال می گردد.

ابتدا مشتریان محترم برای خرید قسطی با آپلود مدارک مورد نظر و ثبت اطلاعات به صورت دقیق بایستی اقدام نمایند. سپس این موارد توسط کارشناسان مربوطه بررسی شده و در صورت صحت و تایید اطلاعات، مراحل فروش آغاز و بعد از چند روز کاری محصولات مورد نظر ارسال می گردد.

روشهای ارسال سفارش:

سفارشات را مشتریان می توانند از بین سه روش ارسال فوری، ارسال عادی و ارسال رایگان یکی را انتخاب نمایند.

در سایر استان ها غیر از استان تهران، سفارش ها از دو طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و باربری ارسال می گردند.

مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.

مشتریان گرامی، محصولات سفارش داده شده، تنها به صاحب فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق تحویل می گردد.

توجه مهم: در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد. در این موارد و به منظور احتیاط بیشتر، فروشگاه کالا را بر اساس چارچوب شرکت پست یا باربری تا سقف ممکن بیمه می نماید تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مشتریان وجود نداشته باشد، اما در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.

هزینه ارسال:

سفارش‌ها در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از یکصد هزار تومان در شهر تهران رایگان ارسال می‌شوند.

مدت زمان تحویل سفارش ها:

سفارش های شهر تهران: مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران بر اساس روش انتخابی از کمتر از۲۴ ساعت در روش ارسال فوری تا حداکثر ۳ روز کاری برای سفارش های ارسال رایگان می باشد.

توجه: سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

بدون نیاز به پیش پرداخت

از مهم ترین مواردی که ممکن است برخی افراد خرید قسطی انجام ندهند، موضوع پیش پرداخت می باشد که در بسیار از موارد باعث دلسری کاربران و مشتریان خواهد شد. بنابراین با توجه به اهداف و چشم انداز های شرکت، سعی شده این مورد حذف شود تا مشتریان محترم بتوانند محصولات را بدون پیش پرداخت خریداری نمایند.
با توجه به شرایط فعلی، یکی از پر مزیت ترین راه های خرید به صورت قسطی می باشد و از آنجایی که نیاز به پیش پرداخت وجود ندارد، این فرایند نیز تا حد قابل توجی آسان و لذت بخش خواهد بود.

خدمات پس از فروش انحصاری یارامین

ضمانت اصل بودن کالا

تضمین اصالت کالا و خدمات به همراه گارانتی های اصلی
با توجه به اهداف و چشم انداز شرکت سعی شده تا علاوه بر رعایت حقوق مصرف کننده و حفظ رضایت مشتریان، از محصولات و خدمات اصلی با کیفیت به همراه گارانتی های معتبر استفاده شود.
بنابراین تمامی محصولات این فروشگاه اینترنتی اصل بوده و با گارانتی های معتبر و نیز عرضه می شوند.
همچنین با توجه به این موضوع مهم، تمامی قراردادها با شرکت های دیگر به صورت رسمی و قانونی اجرا خواهد شد. بنابراین تمامی کالا های عرضه شده دارای هولگرام و برچسب های معتبر خواهند بود که هیچ تغییری در آن صورت نمی گیرد. همچنین باید ذکر شود که تمامی فرایند ها به صورت قانونی اجرا می شوند و با شرکت ها یا نمایندگی هایی که مجوز رسمی و قانونی ندارند، به خیچ وجه همکاری نخواهد شد.
فقط گارانتی اصلی
تمامی شرکت هایی که در وزارت صنعت معدن و تجارت ثبت شده اند و مجوز قانونی دارند، موظف هستند که گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات و خدمات خود را ارایه دهند.
همچنین لازم به ذکر است کلیه محصولات پس از تحویل و عدم استفاده از آن، تا ۷ روز ضمانت بازگشت وجود خواهد داشت( در صورتی که محصول توسط مشتریان، شامل ایراد نگردد).

 

شروط لازم برای استفاده از ۷ روز تضمین طلایی تعویض عبارتند از:

  • مشتری قبل از ۷ روز نسبت به اعلام ایراد فنی بصورت مکتوب اقدام نماید.
  • ایراد فنی مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی یا کارشناسان فنی یارامین کالا قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
  • کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
  • کالا از نظر ظاهری باید کاملا سالم و بدون هیچگونه ایراد ظاهری و مطابق روزی که کالا تحویل گرفته شده، باشد.
  • توجه: چنانچه ایراد فنی مورد تایید قرار بگیرد، ضمن تعویض کالا، هیچ هزینه ای برای ارسال مجدد از مشتریان اخذ نخواهد شد، اما چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد، ضمن عودت کالا، هزینه ارسال مجدد از مشتری دریافت خواهد شد.
  • توجه: این تضمین صرفاً شامل ایرادات فنی کالا بوده و ایرادات و مشکلات ظاهری را شامل نمی گردد. همانطور که در بخش “نکات مهم در هنگام تحویل سفارش” بطور کامل اشاره گردید، مشتری موظف است در هنگام تحویل سفارش (غیر از موارد خاص)، سلامت ظاهری دستگاه را بررسی و سپس آن را تحویل بگیرد.
  • توجه: در صورتیکه ایراد فنی مربوط به لوازم جانبی و یا قطعات دستگاه باشد، صرفا قطعات تعویض خواهد گردید.
  • توجه: در مورد پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی، مناسب نبودن سایز، بدون آنکه برچسب کالا جدا شده باشد، بدون بوی عطر بدن و کاملا مطابق با بسته بندی ارسالی تا قبل ۷ روز می توانند کالای خود را با هماهنگی تیم خدمات مشتریان برگشت دهید.
  • توجه: لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر به هیچ عنوان، به دلیل موارد بهداشتی قابل برگشت نمی باشند.

 

۳ روز تضمین عدم تطابق:

در صورتیکه کالای تحویل شده به مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، مشتریان ۳ روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به تعویض یا مرجوع نمودن آن اقدام نمایند. اولین قدم برای اینکار اعلام مکتوب مشکل به فروشگاه در بازه زمانی ۳ روزه می باشد. در این موارد در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، به انتخاب مشتری، کالا با کالای مشابه دیگر تعویض یا در صورت دلخواه وجه پرداختی مسترد می گردد.

 

شروط استفاده از تضمین عدم تطابق:

  • مشتریان محترم موظف هستند که هنگام تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی، مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده تطابق داده و در صورتیکه وجود مغایرت آن را تحویل نگرفته و عودت نمایند.
  • بر این اساس کالاهایی که با پست یا باربری نیز ارسال می گردند، باید قبل از تحویل و امضا نمودن رسید، از نظر مشخصات با کالای سفارش داده تطبیق داده شده و در صورت مغایرت ضمن تحویل گرفته نشدن، بلافاصله برای فروشگاه عودت گردند.
  • مشتریان محترم موظف هستند چنانچه بررسی تطابق کالای سفارش داده شده و کالای تحویلی، از روی بسته بندی امکان پذیر باشد، قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات کالا را انطباق داده و سپس کالا را از بسته بندی خارج نمایند. لذا چنانچه بدون مطابقت، کالا از بسته بندی اولیه خارج شده باشد، حتی در صورت مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.
  • کارتن و بسته بندی کالا باید کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
  • با توجه به آنکه عکس محصولات صرفا جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری بوده و ممکن است در پاره ای از جزئیات با عکس اصلی تفاوت داشته باشد، به استناد آن نمی توان اعلام مغایرت نمود. لذا ملاک مغایرت برای مشتریان محترم، مشخصات فنی درج شده در سایت می باشد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

مشتریان محترم در صورت وجود هر گونه سوال و ابهامی، خواهشمند است بخش پرسش های متداول و رایج را مطالعه نمایید.
در صورتی که مشکل شما بر طرف نشد و پاسخی نیافتید، تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده هستند تا در سریع ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند.

با توجه به تقویم رسمی در این روز ها سرویس دهی، ارایه خدمات و پاسخگویی وجود نخواهد.
داشت
۱۳ فروردین
۱۴ خرداد
۲۸ شهریور(تاسوعا)
۲۹ شهریور(عاشورا)
۸ آبان (اربعین حسینی)
۱۶ آبان (رحلت پیامبر اکرم ص)
۲۲ بهمن

شمار تماس ها جهت پاسخگویی (در۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته همراه شما هستیم)
۰۲۱۶۶۴۱۹۳۷۵
۰۲۱۶۶۴۶۴۷۳۲

بررسی و رسیدگی به انتقاد های شما کاربران گرامی
مشتریان محترمی که به هر دلیلی ناراضی هستند و یا کاربرانی که شکایت یا انتقادی دارند، خواهشمند است علت نارضایتی شان را به ایمیل زیر ارسال نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن مورد بررسی و پاسخگویی قرار گیرد.
info@yaramin.ir

آدرس: تهران: میدان انقلاب

واحد امور مشتریان
در صورت هر گونه سوال ( ثبت نام – نحوه خرید – ثبت مدارک و … ) با شماره زیر تماس حاصل نمایید.
۰۲۱۶۶۴۶۴۷۳۲